Weekje 7, lesgeven - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Marijke Maas - WaarBenJij.nu Weekje 7, lesgeven - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Marijke Maas - WaarBenJij.nu

Weekje 7, lesgeven

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marijke

24 Augustus 2007 | Thailand, Cha-am

Hallo allemaal,
Bij deze weer een verslagje van de afgelopen week.

- Maandag 20 augustus: Dagje vrij => verkiezingen. Rian, Ryanne, Paul en ik hadden dan ook zin in een relaxed dagje. Dus wij met het plaatselijke busje voor 20 Baht naar Hua Hin. Hier zijn we naar een kapper alias beautysalon geweest. Daar heb ik mijn haartjes laten knippen, m’n nagels laten doen en een gezichtsscrub genomen. Totale uitgaven: 500 Baht => omgerekend € 10,--. Dat ga ik dus missen als ik weer in Nederland ben haha … Vervolgens hebben we de dag afgesloten met een goedgevulde pizza bij de Pizza Company en een chocolade fondue bij Swenssens.

- Dinsdag 21 augustus: Schoolreisdagje. Ryanne en ik werden om 5.50 uur opgehaald (pff) en we waren om 5.50 uur weer thuis (pff). We hebben de plaats Prachuab Khiri Kan bezocht en zijn hier bij een aquariumpark gaan kijken. Vervolgens hebben we geluncht aan een verlaten strandje en zijn toen naar een Rain Forest Park gereden. Het was vooral een vermoeiend dagje omdat we echt niets mochten doen, dan alleen maar zitten, toekijken en wachten haha … In de bus probeerden we wat te slapen, maar dat gaat vrij moeilijk als de video op niet normaal hoge geluidshoogte staat.

- Woensdag 22 augustus: Dagje vrij => relaxen. Vandaag hoefden we geen les te geven aan de Uni omdat zij een sportdag hadden. Dus ’s morgens gerelaxed en ’s middags samen met Ryanne en Ollie gaan wandelen (sportief he). Vervolgens nog even geinternet, wat fried rice gaan eten (€ 1,80) en gaan shoppen voor Paul zijn verjaardag. Na nog even met Bas en Oma te hebben gebeld heerlijk gaan slapen.

- Donderdag 23 augustus: Lesgeven op secondary school. Eigenlijk een saai dagje. De kinderen waren niet zo gemotiveerd en wij eigenlijk ook niet haha… We hebben ons ding gedaan en waren om 3 uur weer lekker thuis. Tussen de middag hebben de Engelse leerkrachten sandwiches voor ons gemaakt, erg lief. Wat dat betreft doen ze echt alles om het naar je zin te maken. Thuis hebben we het huis weer eens goed opgeruimd, geaerobicd, boekje gelezen en naar bedje.

- Vrijdag 24 augustus: Lesgeven.
We beginnen met lesgeven om 10 uur dus hebben nu nog even tijd om te internetten. Om 3 uur begint het weekend. En het gaat leuk beginnen, want Paul is vandaag jarig. Vanavond worden we om half 7 verwacht bij het treinstation, met een sportieve outfit aan. We gaan iets doen wat met snelheid te maken heeft. Ik ben benieuwd!!!

Iedereen een fijn weekend. Familie Bartels, heel veel plezier met het familieweekend. Vooral het altijd gezellige zaterdagavondje moet ik dit jaar missen, snik …

Ik spreek jullie snel weer.
Xus Marijke

• 24 Augustus 2007 - 12:03

Femke:

Ha Marijke,

Het is nu bijna twee uur, dus in Thailand bijna zeven....misschien ben jij wel aan het eten of heb je net gegeten. In ieder geval is jou weekend al begonnen en dat van mij nog niet!

Desalniettemin een heel fijn weekend :-)

X Femke

• 24 Augustus 2007 - 12:26

Lenn Geurts:

Hallo Marijke,

wat kun jij goed sporten, heb ik op het filmpje gezien. Marijke waarom doe jij sporten? Hoe is het in Spanje of ben je al terug? Mama zegt dat je in Thailand bent en niet in Spanje.
    Op de basisschool gaat het heel goed en ik vind het van het zingen op school leuk. in de woonhoek spelen is ook leuk.
    Dikke kus en knuffel
    Lenn

• 26 Augustus 2007 - 09:12

Esther:

Ha Marijke,

Wat een verwennerij daar!
    Geniet er maar lekker van, hier kost het kapitalen!
    Hoe gaat het nu met lesgeven? Al meer je draai gevonden?
    Hier in Velden gaat alles z'n gangetje.
    Ben druk aan het vervangen. Afgelopen week al 4 dagen.
    Als je straks terug komt hoef je niet bang te zijn dat je geen werk hebt ;o)
    Nou meid werk ze deze week.

Dikke knuffel van Niels!
    xxx Nol en Es

• 26 Augustus 2007 - 11:24

Hanneke:

Ha sies!Lekker weer weekend aan het vieren?Weej zien weer terug van het weekendje, now nog paar daag vakantie en dan weer aan de slag!Nog even volhalde daar en dan kins se lekker goan rondtrekke met Fem! Geniet nog even van al de verwennerij doar, heej in Nederland mis se niks!Nog ´n dikke moand whaa... Dikke kus