Samenvatting van 25 juli tm 29 juli - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marijke Maas - WaarBenJij.nu Samenvatting van 25 juli tm 29 juli - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marijke Maas - WaarBenJij.nu

Samenvatting van 25 juli tm 29 juli

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marijke

29 Juli 2007 | Thailand, Bangkok

Sawadee Ka lieverds,
Op dit moment is het zondagavond 29 juli, rond een uurtje of 8. Ik zit hier op de hotelkamer van mijn vriendje en Patrick. Ryanne en ik wilde graag onze site nog wat opleuken met foto’s en een nieuw berichtje, dus we maken even dankbaar gebruik van dit momentje. Na het internetten moeten wij namelijk weer terug op ons kinderfietsje richting ons, primitieve, huisje.
Nou ja primitief, het wordt steeds beter. Gisteren is de 2de airco op de 2de slaapkamer aangelegd, is de afvoer van de badkamer gerepareerd, en is de boiler met warm water aangesloten. Dus het huisje wordt eigenlijk steeds beter. Vanmiddag heb ik pap, Jan, Patrick en Bas een rondleiding gegeven. Ze vonden het leuk om te zien en Patrick had respect voor ons in deze leefomstandigheden, lief he …
Het huisje is dus in orde, en zo ook ik. Want vrijdag was natuurlijk wel een erg mooie dag. Om 4 uur was de sportdag op de universiteit afgelopen, en toen zijn Ryanne en ik met een taxi naar Hua Hin gebracht. Zelfs in de taxi had ik nog geen besef van het feit dat ik Bas toch wel heel snel in mijn armen kon sluiten. Pas op het moment dat ik het bordje van het hotel zag, ging m’n hartje tekeer. Ik sprong uit de auto en zag hem zitten. Maar er lag een klein riviertje tussen ons in, dus zoekend rende ik naar hem toe. Het was heerlijk om hem te knuffelen, en natuurlijk was het ook erg fijn de ander e te zien. Maar het is ook wel gek ze te zien. Niet dat ik dit had willen missen, absoluut niet, maar ik heb nu al hier een eigen leventje opgebouwd, en nu ineens zijn er bekenden, een vreemd maar wel heel fijn gevoel.
Zaterdag was ik hieraan dan ook gewend en hebben we samen genoten van het stand van Hua Hin, het zwembad van het hotel, en een heerlijk Thais etentje. Paul, Gemma, Rian en Gemma waren die zaterdagavond ook naar Hua Hin gekomen, dus dat was erg gezellig! En we hebben natuurlijk geshopt … geshopt … geshopt. Ik ben weer een truitje, een rokje, een backpack, een schilderij, en een paar mooie slippers rijker haha …
Vandaag zijn we om half 12 teruggegaan naar Cha am. Het was weer een relaxed dagje, en af en toe is dat heerlijk. Ter afsluiting van dit weekend hebben we ons laten verwennen met een olie massage. Dit was echt heerlijk! Dus nu zit het weekend erop …. Tenminste misschien voor jullie haha … Want voor ons niet, hmm … Want nu zijn de scholen de komende 3 dagen vrij, dus wij gaan morgen met z’n allen naar Koh Samui. Yes, yes, yes. Dus ik ga aan jullie denken als ik ook morgen met m’n billetjes op het strand lig….
Flauw he! Nee hoor, ik denk aan jullie en ik hoop dat iedereen geniet van ieder dagje, dan doe ik dat ook!
Dikke kus –xxx- Marijke

  • 29 Juli 2007 - 14:16

    Christel:

    Ha Marijke!

    Wat lekker det se weer wat daagjes vree hebs! Geniet der maar lekker van!! En geniet van de aandach van dien vriendje en de res!
    Ik heb nog un paar daag vakantie, maar ut weer is neet echt geweldig nou. Vanaf woensdaag wuurd ut eindelijk wat moeier... Helaas mot ik dan weer goan werke!

    Geniet van de daag aan de zee!!

    X Christel

  • 29 Juli 2007 - 16:08

    Jan En Ine:

    Hoi Marijke,

    Het doet goed te zien dat Bas en Alex bij je zijn. Nu maar genieten van je korte vakantie tussendoor!
    Hier (lees: in Velden bij Marc en Helen) is nog alles rustig!!
    Heel veel lieve groetjes aan iedereen!!!!
    Jan en Ine

  • 30 Juli 2007 - 10:46

    Femke:

    Ha Marij,

    Nou is ut pas echt genieten doar in Thailand he! Heerlijk :-). Vuul plezeer nog in ut lange weekend en ik bin benieuwd noar de verhoale euver de full moon party. Groetjes aan idderein doar.

    X Femke

  • 30 Juli 2007 - 14:54

    Inger:

    He Marijke!

    Dat zuut der gezellig oet allemoal! Geneet maar lekker van dien daagjes vree en van de minse die der veur dich zien natuurlijk!

    Tot gauw!

    Leefs, Inger

  • 31 Juli 2007 - 07:33

    Tom En Fleur:

    Ha leeve sies,
    Heej ein berichtje oet ut werme en veural zonnige Bulgarije! Joehoe eindelijk zon en broen/roed were! Ja ja Tom en ik zien net ein stel kreefte maar det mak niks. Bun bliej det der eindelijk zon is um broen of roed te were hihi. We hebben net zoe lang gezocht wies det we ein internet cafe hadde gevonde, want we meuste naotuurlijk waal op de heugte blieven van al dien Thaise avonture en zeker ff wete wie ut waar det Bas(je) der now is (sorry Bas). Heej geit ut allemaol good en we geniete volop. Is waal lache um dien verhaole te leaze euver zon zee en vakantie. Ha ha we weite now precies wie det veult. Geniet lekker van dien vreeje daag en van bas en de rest. Duis se ze do allemaol de groetjes van os en geneet nog van alle dinger die ze daor geis doon!

    Vuul leefs en ein dieke Bulgaarse Kus
    Tom en Fleur

  • 31 Juli 2007 - 20:51

    Henny Bongaarts:

    Hoi Marijke,
    Ik heb genoten van je foto's. Je maakt een ongelooflijke mooie tijd mee. Geniet ervan. Liefs Henny en Ger

  • 03 Augustus 2007 - 14:21

    Leny Arno Angela :

    Ha,
    We hebben de site bekeken (maar nog niet met onze nieuwe laptop....!!!!! De cursus gaat beginnen! Patrick , ik snap niet dat je die dingen (sprinkhanen) lust. Heb je hem écht doorgeslikt???? BAAHHHH!!
    Gatver..... Geen enge ziektes meebrengen,
    want ik heb het druk genoeg in de apotheek... De weg raken wij nu ook niet meer kwijt, want we kunnen nu ook navigeren...Toch is Thailand ons te ver en bovendien staat dat er niet op! Héél veel kusjes uit het Veldense land. van ons allemaal! Veel plezier nog daarginds...!!!!!

  • 16 Augustus 2007 - 16:07

    Marij Vostermans:

    Tjeetje wat indrukwekkend allemaal !! Kost me wel een hele middag om dit alles me eigen te maken !!!! Maar het is het dik en dubbel waard. Lieve Marijke ondanks tegenslag kan niemand dit je ooit afnemen ! Dit is toch one's in alive time experience !!!
    Vanuit het regenachtige Venlo vele zonnige groetjes!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Marijke

Actief sinds 08 Dec. 2006
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 34853

Voorgaande reizen:

06 Juli 2007 - 29 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: