Weekje lesgeven op primary, uni en secundary - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Marijke Maas - WaarBenJij.nu Weekje lesgeven op primary, uni en secundary - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Marijke Maas - WaarBenJij.nu

Weekje lesgeven op primary, uni en secundary

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marijke

10 Augustus 2007 | Thailand, Cha-am

Welkom bij het zoveelste berichtje haha. Ik beloof het kort te houden…

En het is heerlijk om te beseffen => Ik geniet zo van deze lesweek!!!

Ik geniet omdat:

- Het allemaal niet zo over georganiseerd is in Nederland. Om half 9 krijg ik eigenlijk op de primary school mijn 1ste klas op bezoek. Maar afgelopen dinsdag werd ik even geroepen. Want er moesten foto’s gemaakt worden. Ik ben er alleen nog niet achter waarvoor haha …

- De kinderen zo enorm lief voor je zijn. Ze willen je knuffelen, ze willen allemaal een handje als de les is afgelopen, ze roepen je naam, ze behandelen je met enorm veel respect.

- Ik me ook hier voor niks druk maak en achteraf kan concluderen dat het eigenlijk heel goed gegaan is. Want de ambassadeur kwam op bezoek, en net bij mij en Gemma natuurlijk. Ik wilde natuurlijk een leuke les laten zien, en door het enthousiasme van de kinderen is dit gelukt. Ik vroeg of ze iedereen wilde begroeten. Ze stonden op en riepen hard in de koor: ‘Good afternoon teacher. Howww are youuuuuu. ‘ Wauw! Kippenvel!

- De studenten op de universiteit ons volgens mij wel erg leuk vinden. Ze kijken zo trots als het ze lukt om zichzelf voor te stellen. Ook het middagprogramma krijgt nu wat meer inhoud. De studenten bespraken in het Engels de thema’s ‘games’ ‘food’ en ‘fruit’. En omdat ze ons alles lieten ervaren, was het echt geweldig. De foto’s spreken voor zich!

- Ik ook hier ’s morgens weinig zin heb om te gaan werken. Maar als ik eenmaal daar ben de tijd vliegt en ik geniet.

Nu ga ik nog genieten van mijn laatste weekend met Bas. Het afscheid zal moeilijk worden, maar ik beloof dat ik blijf genieten!

Kus –xxx-

  • 10 Augustus 2007 - 06:24

    Judith:

    Ha Marijke,
    wat een scheetjes die kinderen in de klas!!!
    Super.
    Liefs Judith

  • 10 Augustus 2007 - 06:27

    Femke:

    Ha Marij,

    Van mich hoese ut neet kort te halde, vind ut leuk um dien berichtjes te leze! Ik heb gisteren ein backpack gekocht :-)!

    En ut is ein good teken det ut aafscheid moeilijk zal zien, want als ut det neet waar zoot der iets neet good toch. En de tied vluugt vuurbee, weit ik zeker!

    En de letste weken goan we zoe vuul mooie dingen zeen :-)

    Tot de 7de!

    Leefs Femke

  • 10 Augustus 2007 - 08:35

    Fleurtje:

    Ha leeve sies,
    wat ein sieskes die kiendjes. die wil ik ok waal in mien klas. leuk um te zeen wat ge daor aan ut doon ziet en super um te leaze des se ech aan ut geneete bus en zoe te zeen heb se daor ok alle redenen toe. Super.
    en van mich hoof se ut ok neet kort te halde, want vind t geweldig um te leaze was se duis en kiek iddere daag of der weer wat van dich op de site steit. is ech kei leuk ukm te leaze.

    weej zien ok weer truuk in nederland en aan t weer is det waal weer te merke want gister wie we aankwame in dusseldorf veel ut der mat de bakke oet en koste we iers bijna neet lande, want dusseldorf waar vanweage ut weer gesloate geweas, maar ut is allemaal goodgekomme.
    tom en ik zeije al teage ein: euver ein paar weake zien we heej weer! Ik doch beej mich zelf Joehoe! Vind ut geweldig was se allemaol duis en mei maks en super um te leaze, maar stiekem mis ich dich heej ok ech waal huur, maarrrr alles kump good.

    Blief genieten en we zeen en spreake os gauw!

    Vuul leefs en ein dieke kus Fleurtje

  • 10 Augustus 2007 - 10:11

    Henk:

    rinkelt misschien een belletje!
    hoi marijke ,heb je site bezocht,erg leuk en het lijkt me een enorme ervaring voor jou in azie,zelf ben ik daar ook geregelt geweest,vietnam is ook n aanrader! wens je nog leuke dagen met bas en succes met je project.
    henk

  • 10 Augustus 2007 - 17:26

    Loes:

    Ha leeve sies!!
    Heerlijk um dien verhoale te leaze... Bin zelf de aafgelaupe weak druk bezig geweas met ut inrichte van mien klasje enzoe..Ut kump nou wal huul dichbeej.. Heb dr huul vuul zin in, maar oak huul spannend!
    Ik vind de tied heej ech vuurbeej vleage, aan dien verhoale en foto's (geweldige foto's trouwens allemoal!!) te zeen, geit vuur dich de tied oak snel..
    Ik dink aan dich..Hoap desse unne super tied hes gehad met Basje..afscheid zal nou ff moeilijk zien, maar de wets nou misschien nog wal beater als de vurige kier aafscheid woar se ut vuur duis...

    Dieke knoevel van mich!

  • 12 Augustus 2007 - 20:22

    Elly Langenkamp:

    Volgens Femke mocht ik gerust je site bekijken. Geboeid gelezen en de foto 's bekeken.
    Wat schattig! Marijke de juf met haar kindertjes.
    Tof dat je dit gedaan hebt en nu zoveel meemaakt.
    Heel veel groetjes (ook aan Bas als die er nog is)

    Elly


  • 14 Augustus 2007 - 09:27

    Ruud BrigitteThomas:

    Ha Marijke,

    Fijn te laeze desse ut nog altied zoe naor diene zin haes....echt geweldig waat geej daor veur die minse dot!!!
    Waat ein leeve snuutjes hebbe die kiendjes toch!! Heerlik toch as die dich 's morges staon op te wachte!!!
    Geneet d'r nog maar van...de merks zelf waal det de tied veurbeej vluug!

    Hoje!
    Ruud Brigitte en unne dieke knoevel van dien vriendje Thomas!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Cha-am

Marijke

Actief sinds 08 Dec. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 34853

Voorgaande reizen:

06 Juli 2007 - 29 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: