En jeurige prinses Malee alias Bert - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marijke Maas - WaarBenJij.nu En jeurige prinses Malee alias Bert - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marijke Maas - WaarBenJij.nu

En jeurige prinses Malee alias Bert

Door: En jeurige webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marijke

09 September 2007 | Thailand, Bangkok

Zing: IEDEREEN BEDANKT. IEDEREEN BEDANKT. IEDEREEN, IEDEREEN, IEDEREEEN BEDANKT.

Ik weit nea wie ik mot beginne um verslaag te doon van ut aafgeloupe avontuur.

Ik bin jeurig, op dit moment zo’n 10 eurkes. Mien fees is vannacht um 12 oor al precies gestart. En ik meug mich nog en aantal eurkes jeurig veule.
Wie vreamd is det . Wie moeiijk is det. Wie speciaal is det. Wie onverwacht is dit.
- Jeurig zien 9000 km van hoes.
- Jeurig zien en op det moment op de state tower stoan met ein cocktail in de hand en van en geweldig oetzicht geniette;
- Jeurig zien en um 12 oor miene tied, 7 oor ogge tied, al en aantal minse live aan de phone hebben, zoals mien mam, pap, vriendje en schoenfamilie;
- Jeurig zien en geknuffeld were doar Fem en Ryanne, 2 meiden die toch wal huul speciaal veur mich zien. Vervolgens ok nog gefelicteerd were door 2 limburgse jongens die we toevallig tegenkwamen bovenop de Dome.
- Jeurig zien en dan regelen det de taxichauffeur en liedje veur mich gijt zinge;
- Jeurig zien en nog wille aafsloete met en pingpongshow op Patpong, maar Patpong waar al gesloate;
- Jeurig zien en ondertussen det ik van de eine verrassing in de andere val, allerlei smsjes en mailtjes ontvangen van huul vuul leeve minse;
- Jeurig zien en wachte op de gang van ut hotelletje umdet mien vriendinnetjes en verrassing in petto hebben;
- Jeurig zien en met een net gekregen kroon de kamer binnenloupen woardoar mich de tranen in de ouge scheete beej ut zeen van en bed vol met keartjes en cadeautjes;
- Jeurig zien en dan 16 kaarten ontvangen van minse die toch wal huul erg speciaal veur mich zien;
- Jeurig zien en dan aafsloete met een cd dea ik mot aafspeule op de laptop. Ik heb gen idee wat dit is, en wat bliekt. Mien allerleefste vriendje head en videoboodschap veur mich gemak. Beukend en lachend tegeliek zeen ik allerlei gezichten met feestneuzen en feestmutsjes op en persoenlijke boodschap oetspreke. Dit is ut moeiste cadeau det ik in mien 24 joarig leventje oeit heb gehad.
- Jeurig zien, ontbijte in en hotel, met ut busje terug noar cha-am en op noar de volgende verrassing. Ik weit nea wat mich euverkump. Ik loat ut allemoal maar op mich aafkomme.

Ik veul mich geweldig! Ik veul mich huul speciaal. Deze verjeurdaag zal veur altied in mien gedachten blieve.

Bedank nou al veur alles. Ik bin op dit moment ut gelukkigste meadje det er bestijt.

Xus

  • 09 September 2007 - 04:16

    Ryanne:

    Lieve meid,

    het was super!!!! Geniet nog van je verjaardag...!! En nog 4 daagjes en dan hebben we vakantie...:)

    Liefs, Ryanne

  • 09 September 2007 - 05:03

    Jos Maas:

    Marijke,

    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!
    Dikke knuffel van ons allemaal.

    De bende van 'Kasen'

  • 09 September 2007 - 08:33

    Fleurtje:

    Ha leeve sies,
    De verjeurdaag vier se daor maar eine kier en dea mot ok waal speciaal zien en as ik dien reacties huur en leas is det gelukt YES!

    Dieke Kus Fleurtje en geniet vandaag, morgen, euvermorgen en de res van de daag!

  • 09 September 2007 - 08:51

    Rian:

    Marijke!

    Gefeliciteerd! Jij nu in Bangkok, ik in Cha-am. Dit voelt al zo raar! Maak er een mooi feestje van. Over een paar uurtjes ben je thuis,en ik kan je 1 ding zeggen:dan wordt het een knalfeest!!!!

    Tot zo!

    X Rian alias Ollie uut de Loi!

  • 09 September 2007 - 09:00

    Gemma:

    Ha jarige!!!

    Zo te zien was je weekend top, maar het is nog niet afgelopen. Het feest gaat door, wacht maar totdat je in Cha-am bent. Het feestcommite wacht hier op je!

    Kus Gemma

  • 09 September 2007 - 10:21

    Ruud Brigitte Thomas:

    Heej Marijke!!!
    Zoë te zeen haesse d'r al heerlik van kinne geneete op diene verjeurdaag....(geneet nog maar efkes door). Geweldig um dich "alweer" gezeen te hebbe!! HAHA
    Vuul plezeer nog!!

    XXX Ruud Brigitte en Thomas!

  • 09 September 2007 - 11:46

    Mam Van Pai-lijn:

    HoiMarijke,
    Wij willen je ff feliciteren met je verjaardag.Zo'n verjaardag maak je nooit meer mee, dus geniet er dubbel van met je medestudenten. En geniet van de laaste week daar in Cha-am.

  • 09 September 2007 - 13:38

    Patrick:

    Ha lieverd,

    auk nog via dizze weeg van Harte Gefeliciteerd met diene verjeurdaag. Lever "euverdone", dan detse mochs dinke neet aan dich te dinke (haha). Nea, geniet optimaal van diene verjeurdaag. Ik hoap detse "dien minse" neet te vuul mis en detse d'r volop van kins en geis geneete. Maar ik lees al vuul van dien verhaole en wat det betref gank veural zoë door. Blief geniete lieverd! En vanaaf volgende week ein geweldige rondreis toegewins in det fascinerende land!

    Dieke X en ik dink aan dich.

  • 09 September 2007 - 16:24

    Ouders Van Paul:

    Hallo Marijke van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ongetwijfeld zal dit een onvergetelijke dag worden. Voor Paul was zijn verjaardag in Tailand super, dus dit zal voor jou ook zeker slagen .
    Geniet van deze dag en ook nog van de komende weken. Een groet van het thuisfront van Paul.

  • 09 September 2007 - 18:10

    Inger:

    He Marijke,

    nogmaals van harte gefeliciteerd! Leuk um te leeze wat se al allemoal mei hes gemak op dien verjeurdaag! En echt tof die videoboodschap!

    Geniet der van, groete aan Femmie en we heure weer van dich!

    Leefs, Inger

  • 09 September 2007 - 18:50

    Elly En Harm:

    Marijke, proficiat met je verjaardag.
    Geniet ervan maar vooral geniet nog van jullie weekjes vakantie

  • 09 September 2007 - 20:00

    Bas:

    He Schatje,

    Vanaf 9000 km afstand ok van mich proficiat.
    Ut is toch wal gek um gen feestje te vieren en toch weite det se jeurig bis.
    Gelukkig heb ge daor een leuk feestje gehad en vond se de kadootjes en verrasinge erg leuk.
    Ut waar een leuk gezicht um dich op de webcam te zeen mit een feest muts op.

    Nog een leuk feestje in cha-am same mit dien medebewoeners, bin benieuwd wat ze allemoal vur dich in petto hebbe.

    Xusjes


  • 09 September 2007 - 20:07

    Loes:

    Ha leef meadje..

    Heerlik um te zeen hoe vrolik se dr oet zuus op de foto's!! Un echte jurige!!
    Ik dink aan dich.

    Dieke knoevel!!

  • 10 September 2007 - 07:26

    Evert:

    marijke gefeliciteert met jouw verjaardag van petra evert mieke en eddy ik heb geprobeert te bellen maar kom er niet door groetjes evert

  • 10 September 2007 - 07:54

    Jose En Leo:

    Ook van ons nogmaals een hartelijke felicitatie en dat je genoten hebt van ales wat je daar overkomt kunnen we lezen in je enthousuaste berichten, en dat allemaal op die ontzettend grote afstand van ons vandaan, dat is geweldig. Meid, geniet er van zolang als het duurt samen met je twee harts-vriendinnen. En we vonden het fijn om je stem weer te horen aan de telefoon bedankt voor het bellen, bedank ook Femke want die heeft toch maar alles mee moeten sjouwen en een plekje in haar back-packer heeft moeten vrij houden. Doe iedereen daar van ons de groeten en over een paar daagjes kun je beginnen aan een rondreis samen met Femke en Ryanne. Heel veel plezier, doe voorzichtig en tot gauw weer in het Hollandse. PS, wij gaan nu ook een weekje weg naar onze Oosterburen dus niet zo ver.

  • 10 September 2007 - 08:33

    Mam Van Rian:

    Van harte gefeliciteerd meissie met je verjaardag.
    Ben altijd zeer ontroerd als ik jou prachtige verhalen lezen. Nu ook weer, je kunt je gevoelens zo mooi omschrijven dat ik het gevoel krijg af ik je al echt ken. Fijn dat al die mensen die zo belangrijk voor je zijn mee gefeest hebben of het nou van hier is of vandaar.
    Veel plezier nog en geniet van de laatste loodjes.
    Doeii en tot ziens in Dusseldorf

  • 10 September 2007 - 11:18

    WEBMASTER:

    Hallo allemaal,

    Er staan nog wat nieuwe foto's bij dit verjaardagsberichtje, want ik ben inderdaad nog in de watten gelegd toen ik terug was in cha-am.

    We zijn naar mijn lievelings italiaan restaurant gegaan, ik ben geblindoekt geleid naar de Swenssens om daar een ijstaart te eten, en ik heb cadeautjes gekregen die ik m.b.v. een soort speurtocht heb gevonden.

    HET WAS GAAF!

    Bedankt voor alle lieve smsjes, kaartjes, mailtjes! Ik kom er zo weer achter wie er echt belangrijk voor me is!

    Xus

  • 10 September 2007 - 12:06

    Christel:

    Ha Marijke,

    Ik bin dan wal unne daag te laat, maar alsnog van harte!!! En nog vule joare. Zoe te zeen hebbe ze dich good in ut zunke gezet! Ik hop det se unne leuke daag hebs gehad!
    Nog effe en dan lekker vakantie viere meid!!

    Geneet der van!

  • 10 September 2007 - 12:59

    Myra:

    Ha marijke.
    Nou zo te zien heb je en super gezellige verjaardag gehad!
    Dit maak je niet snel meer mee.
    Alvast een fijne vakantie met femke. Tot snel.....

    X myra

  • 10 September 2007 - 14:56

    Cindy:

    hoi, marijke,

    Nog proficiat met je verjaardag,zingen kan nu niet maar dat had ik op de video al gedaan met onze lieve Milan!
    Kei leuk he!
    Ik lees dat je een geweldige 24 ste verjaardag hebt gehad? Gelukkig!

    Wij hebben ook een kei leuke en onvergetelijke 1 ste verjaardag van Milan mogen vieren! We hebben genoeg foto,s voor je gemaakt.
    Milan had zich aan het kaarsje verbrand, dat was effe huilen geblazen.
    Maar het grote jongetje was het zo weer vergeten en later genoot hij en de rest van de kleertjes en handjes toch nog van zijn eigen taartje. Jij nog bedankt voor de leuke kadootjes, schoentjes waren super, alleen Milan vindt ze leuker in het mondje dan aan de voetjes. Ik wilde nog een foto maken met hem en zijn schoentjes..........?....onmogelijk.
    Maar de rest van de ontwikkelingen rond Milan hoor je nog wel, teveel om op te noemen.Ik hoop dat je nog veel gaat beleven de komende weken en dan zien we je vol ongeduld 29 September weer in je eigen bekende landje!
    Tot gauw.
    Liefs Rob, Cindy en natuurlijk alvast een dikke knuffel van Milan!!!!!

  • 10 September 2007 - 15:48

    Arno Esther En Niels:

    Hoihoi.

    proficiat met je verjaardag! We zijn een beetje laat maar evengoed aan je gedacht!
    (we hebben de wc kalender nog niet hangen, sorry )

    hoop dat je een beetje hebt kunnen genieten.
    grtz Arno and Esther

  • 10 September 2007 - 17:02

    Lianne:

    Ha lieve Marijke!!

    Ik wilde je nog even feliciteren met je verjaardag! Zo te lezen heb je een leuke dag gehad!
    Geniet nog van je vakantie die komen gaat en tot 29 september op het vliegveld!

    Dikke kus Lian

  • 10 September 2007 - 18:37

    Mieke Geenen:

    Marijke nog eventjes en je bent weer thuis, wat een ervaringen allemaal, geniet er nog van
    gr Uit Velden

  • 10 September 2007 - 19:37

    Ger :

    Hey Marijke!

    Ik dacht goan auk us efkes kieke op dien leuke site hihi. Kei leuk zeg en auk kei leuke foto's. En proficiat nog met dien verjeurdag..!!! zoe te zeen hebs se ut wal good dao! Ik wins dich nog vuul plezeer dao en kom auk weer veilig thoes he.
    X ( veur die verjaardag hihi) Ger oet Venlo

  • 11 September 2007 - 03:52

    Plien :

    Heej Malee!!
    Zo, na een uurtje zit mijn show er al weer op. De kinderen hebben het echt goed gedaan!! Alles ging goed. Alleen van de school viel mij een beetje tegen dat ze niets geregeld hadden. Drie minuten voor tijd, werd de geluidsinstallatie klaar gezet, er was niets versierd, geen afsluitwoordje helemaal niks. En het eten vanaaf gaat niet door. Ze wilden dat ik donderdag weer de hele dag kom om te lunchen ofzo.. Tegenvaller!!

    Maar goed. Nog even en dan de rondreis!!! Ik ga er vanuit dat jij daar net zo veel zin in hebt als ik!! Wel heel erg jammer dat we niet tegelijk terug vliegen! Maar als het goed is zien we jullie allemaal op het vliegveld!!
    Jij, Ryanne en Femke ook super veel plezier op de rondreis!!!

    Dikke Kus

  • 11 September 2007 - 03:58

    Plien :

    Oh ja, vergeten. Hoe ging jullie speech vanmorgen??? Was het druk??

  • 11 September 2007 - 17:55

    José Van Rensen:

    Hoi Marijke van ganser harte proficiat. en eine diek knoevel!!!!!!!!!!
    24 jaor daor had Toon Hermans zon moeij liedje euver. 24 rozen, 24 rozen, 24 rozen voor jou.
    Genier d'r van.

    Leefs en groetjes
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 11 September 2007 - 18:10

    Ouders Paul:

    Ha Marijke heel veel succes met je afscheidsfeest en een hele fijne rondreis en een goede terugvlucht naar het kikkerlandje toegewenst. groet Ger en Hanny

  • 12 September 2007 - 07:36

    Pap En Mam Van Rian:

    Hoi Marijke, vanuit Wellerlooi wensen wij jou alvast een hele fijne te gekke rondreis door Thailand. Geniet ervan maar dat zul jij vast doen dat heb al die weken nu al gedaan! En nogmaals bedankt voor alle goede zorgen voor onze Rian tijdens haar ziekenhuis opname.
    Doeiiii

  • 12 September 2007 - 13:01

    Mam Van Pai-lin:

    Hoi Marijke,
    Wij willen jullie nog even een hele fijne rondreis toewensen.Geniet ervan.
    Groetjes oet Sérum

  • 12 September 2007 - 17:17

    Mam Van Gemma:

    Hoi, het straat beeld zal veranderen in Cha0Am. Geen hollandse meisjes en een jongen op de fiets.
    Geen muziekcafe meer
    geen Jhony Walkers meer en de omzet zal bij sommige resteurants zal dan ook dalen.
    Maar niet getreurt voor jullie begint het aventuur van rondtrekken door Thailand en dan naar ons regen land.
    Geniet er van en zo als ik lees zien we jullie op het vliegveld als Gemma en Paulien terug komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Marijke

Actief sinds 08 Dec. 2006
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 34844

Voorgaande reizen:

06 Juli 2007 - 29 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: